Podrška & Alati

Mi smo 1webdizajn i radimo na misiji da vam pomognemo da izgradite bolju sliku o svojoj firmi.

Google provera brzine sajta

s f

Kontakt Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
kontakt@1webdizajn.rs
+88 (0) 101 0000 000
Pratite nas

Više ne morate da brinete o vašoj web prezentaciji. Prepustite to nama.

Kako dobrim SEO održavanjem sajta zadržati pozicije nakon redizajna sajta?

Planirate da redizajnirate Vaš web sajt, ali se plašite da poremetite vaše pozicije na googl-u? Potrebno je razmotriti održavanje SEO rangiranja i Autoriteta Domena svoje web lokacije pre, posle i tokom procesa redizajna. Estetika web lokacije nije jedino o čemu treba da brinete kada razmišljate o redizajniranju sajta, takođe trebamo malo vremena da posvetimo održavanju SEO za vašu veb lokaciju i načinima kako da je poboljšate.

Mnoge kompanije, budući da je održavanje SEO za veb stranicu danas velika stvar, ne razumeju važnost pažnje za SEO tokom redizajniranja njihove veb stranice, ali to značajno utiče na njihov biznis. Možete izbrisati sve svoje prethodne SEO napore ako se održavanje SEO-a ne obavi pažljivo. Uz velike aktivnosti veb dizajna i razvoja, postoje tehničke i netehničke oblasti koje treba uzeti u obzir. Morate  voditi računa o određenim koracima kako ne biste rušili svoj SEO kvalitet prilikom prelaska sa stare stranice na novu.

Osnovna područja koja treba razmotriti

Tri su glavna područja na koja treba održati SEO rangiranje prilikom redizajniranja vaše veb lokacije:

  • Šta je prihvatljivo sa vašim trenutnim SEO naporima
  • Tokom redizajna koji bi mogli biti zajednički izazovi
  • Promene koje će doći sa novom veb stranicom

Svoju slabost u SEO moći ćete saznati fokusiranjem na ta područja kako biste je kasnije mogli poboljšati.

Nadgledanje vašeg SEO

Ako imate kampanje i trenutno pratite vašu SEO rang listu u vezi s tim ključnim rečima, imate dobru količinu podataka za analizu. U tom slučaju moraju biti zaista svesni ključnih reči po kojima se rangiraju, mapiranje svake ključne reči, tačan položaj u rangiranju i stranice koje pružaju najveći organski saobraćaj.

SEO rang listu u vezi s tim ključnim rečima

Uobičajeni izazovi s kojima se suočavaju sa SEO-om u procesu redizajniranja

Postoji puno problema koji se mogu pojaviti kada radite na redizajnu veb lokacije, usredsrediti se na rebranding, poboljšanje korisničkog iskustva i ažuriranje pozadine. Postoji lista gde se neko može suočiti sa izazovima:

  • Uklonjen je sadržaj
  • Promenjen sadržaj
  • Pokretni sadržaj zasnovan na navigaciji ili veb mapi mape
  • URL adrese se mogu promeniti
  • Promene u optimizaciji na nivou stranice
  • Dodavanje novih sadržaja, odeljka, tehnologije, novih funkcija
  • Nove tehničke poteškoće
  • Izmene interne veze
  • Promjene u domenu ili poddomenu
  • Promene u protokolu

Ovo su područja koja na redizajn mogu utjecati na SEO. Možda je veoma teško identifikovati šta se tačno treba rešiti sa toliko mogućih promena. Između gore pomenutih izazova, promene u nekom domenu su jedan od najvećih izazova u poređenju s drugim izazovima, ali svaki izazov mora biti prevaziđen i što više izazova imate teže će biti održavati svoje SEO rang liste

Kako da istovremeno ne izgubite vašu SEO listu za rejting i redizajniranje

Pre nego što započnete proces redizajniranja, vrlo je važno podvući najbolje prakse za očuvanje svoje SEO rang-liste. Neki od parametara su sljedeći:

Na vašoj trenutnoj veb lokaciji mora se izvršiti SEO revizija

Razumevanje svih ključnih reči koje pokušavate da rangirate i sa čime su stranice povezane. Trebali biste biti zabrinuti zbog stranica i specifičnih optimizacija na stranici izvan preusmjeravanja, koja idu od uređaja za razvoj. u stanje uživo.

Postavljanje preusmeravanja 301 i 302

Prvo i najvažnije, stare URL-ove morate preusmjeriti na nove. Morate da imate tabelu svih potrebnih preusmeravanja ako unosite promene u strukturu stalne veze. Prelistajte staru listu URL adresa kako biste bili sigurni da će se sve preusmeravati onako kako bi trebalo da imate novu veb lokaciju.

Stalno preusmeravanje s jedne veze na drugu naziva se preusmeravanjem 301. Ovo preusmeravanje se koristi za posetioce veb lokacija i pretraživače, preusmeravanje 301 je bolje za SEO nego privremeno, jer prenosi i internu vezu, otprilike 90-99% vremena. Ova metoda preusmeravanja je preferirani metod za nove lokacije.

Privremeno preusmeravanje naziva se 302 preusmeravanja, preusmeravajući korisnike i pretraživače na željenu stranicu u kratkom vremenskom periodu dok se ne uklone. Da biste svojim korisnicima omogućili besprijekoran doživljaj, trebalo bi da ga koristite tokom ažuriranja veb stranice. Što kažu da je tačno, višak preusmeravanja 302 uticati će na vaš SEO, zato budite pažljivi kada ga koristite.

preusmeravanja 301 i 302

Višestruki testovi

Pod pretpostavkom da će lokacija uživo biti ista kao dev. sajt je neka vrsta gluposti. Verovatno je puno vremena i resursa uloženo u testiranje, ali u stvarnom svetu stvari se mogu promeniti. Upotreba tehničkih alata za reviziju lokacije kao što su Moz, Ahrefs ili DeepCravl, ovi alati pružaju uvid u tehnička pitanja. Takođe, mora se proveriti i pokretanje vašeg domena putem mobilnog alata za testiranje i brzina učitavanja nove veb lokacije. I poslednje, ali ne najmanje bitno, markiranje sheme na novoj veb lokaciji trebalo bi da se uradi i ne sme se zaboraviti.

Kako izbeći greške

Pokrili smo gotovo sve što bi trebalo da uradite, ali kako da izbegnemo greške koje vas mogu koštati vašeg SEO rangiranja.

  • Ne započinjte ispočetka sa sadržajem: Ako je sadržaj na vašoj veb lokaciji rangiran, ne smete ga napustiti. Ako to učinite, to će uticati na rangiranje.
  • Preusmeravanje su vaši prijatelji: kada se korisniku prikaže greška od 404 stranice koja nije pronađena, što znači da su stranice ispustile Google-ov indeks.
  • Interno povezivanje je ključno: Uvek zapamtite da to gurnete na novu veb lokaciju.
  • Izlazne veze moraju biti dodate po potrebi.
  • Možete koristiti Ahrefs da pronađete ove stranice koje imaju visoki rang i više povratnih veza, pokušajte da ih sačuvate ili prebacite.

Zaključak

Kako se brend razvija, redizajniranje veb stranice potez je koji bi većina kompanija trebalo da napravi. Da biste održali SEO rangiranje, morate da sledite ove najbolje prakse iz redizajna veb lokacije. Nikada ne započinjte ispočetka sa sadržajem kao što vaša stara veb lokacija nikada nije postojala, to će uticati na rangiranje tako loše. Slobodno dodajte svoje savete, trikove i predloge u komentare ispod.

Ouriken je samostalni veb dizajn i digitalna agencija. Dizajniramo i implementiramo moćna rešenja za mala i srednja preduzeća u oblasti tehnologije, poslovanja i poslovanja.